K-Drama İncelemesi : HEALER (As! Kız)

Kitap ve k-drama canavarı As! Kız yine yenide k-drama incelemesi ile siz sevgili Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi  ve k-drama takpçilerinin kar...


Kitap ve k-drama canavarı As! Kız yine yenide k-drama incelemesi ile siz sevgili Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi ve k-drama takpçilerinin karşısında olmaktan sonsuz mutluluk duyar..

Hayatımızın ortasına bomba gibi düşen, 7/24 dizinin adını anıp, ost'larıyla günümüzü gün etmemize neden olan, yayınlanan bölümleriyle izlenme rekorları kıran HEALER dramasını incelemeye hazır mıyız? 

Ve işte incelememize yine yeniden en sevdiğim dizi afişi ile start veriyorum.. 
(Afiş harika dimi?)
 

"Healer" yani Nam-ı diğer başrol oyuncumuz  Seo Jung-Hoo (çevirmen arkadaşlar kendisine Şifacı ismini uygun gördüklerinden bende onlara ayak uyduruyor kendisine an itibariyle  Şifacı diye hitap ediyor olacağım) hayatımıza bomba gibi girdi ve muhtemelendir ki o bomba kalbimizde sağlam bir yer etti.


DİKKAT UYARI ! 

İncelememizin neredeyse tamamını  Şifacı üstüne kurulu olup diğer karakterlere tüm acımasızlığımla azıcık yer vereceğimi bildirmek isterim.
Sonra vay efendim neden sadece Şifacı var olmasın. :) Hoş şikayet edeceğinizide sanmıyorum ama yinede belirteyim istedim :) 

Ya bu adama bakmaktan kim şikayet eder ki şu surata şu sıfata şu vücuda hele bir bakın -,-

Efenim şifacımız küçükken girdiği çocuk hapishanesinden kurtulduğu gün karşısına çıkan babasının eski dostuyla hayatı tamamen değişir.  

Hayatının bu denli değişeceğini 40 yıl düşünse tahmin edemezdi sanırım :) nerdeeeen nereye dedirtiyor insan :D Eski dost  artık hocası olmuştur ve yıllar içerisinde onu Healer (Gece Kuryesi) olarak yetiştirmiştir. Zira eski dost da eski bir Healer'dir. 

Adam haklı tabi gördü Şifacımda ki o üstün yeteneği kaçırmak istememiştir. Bende görsem daha kaçırmak istemem evimde muhafaza ederdim ki - :)

Şifacımız zaman geçtikte yedi düvele nam salan gece kuryesidir artık. Öyle ki politikacılar, ünlü sanatçılar, iş adamları, yetmeyip yer altının kötü adamları bile Healer ile çalışmak için can atmaktadır. 

Bende olsam varımı yoğumu şifacıyı görmek için harcayabilirdim :D Şu tipe bir kere bakmak için insan mirasından bile vazgeçer ayol :p

Hayatında güvendiği üç şey vadır, gözüne taktığı optik okuyuculu fotoğraf makinesi gözlüğü,kulağında 7/24 taşıdığı vericisi ve vericinin diğer ucunda ki ajumma (yaşlı kadın).

En olur olmadık yerlerde gerek iş gerekse dertleşmek için sürekli onunla konuşması ve insanların kendi kendisine koştuğunu düşünüp deli muamelesi görüyor olması onun hiç umrunda değildir.

(Halbuki beni tanısa ne kadar güvenilesi biri olduğumu keşfedecekte işte bir tanımaya bakar iş - boş boş durmayın tanıştırın bizi :)
Bu kısımda üzülerek spoiler vermek istiyorum. Burada hoşlandığı kızı gözlerini kapatarak öpüyor ve heyecandan şaşkın ördeğe dönüyor.  >.<

Gerçek adıyla Ji Chang-Wook'u başrolde ilk kez izliyorum. Bir kaç dizisini izlemiştim ve onlarda hep 2.rolün adamıydı. Ama resmen şifacımı o rollerde harcamışlar.  Zira oyunculuk on numara beş yıldız modunda. Bunu aksiyon sahnelerinde dublör kullanmayı red edip bizzat kendisinin oynamasından da anlayabiliyoruz. Aslanım koçuummm beee.. 

Ah tabi bir de o bakışları yok mu o bakışları oyunculuğu nirvanaya ulaştırıyor resmen.. 

bknz: Bakışlarda vol 1

Yani adam dizi boyunca o kadar ölesi ki diziye mi odaklanalım yoksa adama mı karar veremiyor insan. Düşünüyorum düşünüyorum bu role kendisinin haricinde başka kimseyi yakıştıramıyorum. Dizi yapımcıları senaristler ve yönetmen sizlere kocaman bir gam sa hab ni da (resmi Teşekkür ederim).

bknz: Adam doğuştan Şifacı gibi, bir bakıyorsun ve hop iyileşiyorsun :) 
bakışlarda vol.2

Konumuz elbette ki sadece gece kuryeliği değil. Bir gece aldığı işin ucu babasına ve yıllar önce babasının ölmesine neden olan insanlarla tanışmasıyla alır başını gider. İş artık babasının üstüne atılan iftirayı temizlemek ve haliyle o nappun (kötü) adamlardan intikam almaktır. 


Gece kuryesi deyip geçmeyin hacı.. İzlediğim 18 bölüm boyunca çatılardan mı atlamadı, arabaların üstünden mi fırlamadı yetmedi asansör boşluğundan mı uçmadı ve bunları yapan kendisiydi, boşuna mı adam oyunculukta nirvanaya ulaştı diyoruz. (efektleri saymıyoruz tabi) 

Ahah işte bu yüzden ben ona sincap lakabını taktım :))) Sayesinde sincapları artık daha bir çok sever oldum :))

İş için o kadar çok kılığa giriyor ve hepsini o kadar güzel aksettiriyor ki o oyunculuk karşısında bir kez daha şapka çıkartıyorum. Söylememe gerek var mı bilmiyorum ama benim favorim o saf ve heyecanlanınca kelimeleri birbirine karıştıran Park Bong-soo - ya sen ne tatlı bi'şey sin!

Tiplere bakarmısınız, hangi birine bakıp hangisini seveceğini şaşırıyor insan. Bereketli toprak gibi ne ekersen hopp çıkıyor - maşallah :))))
Tabi işin bir de korku filmi tadında ki kısmı  var. Her dizide olduğu gibi malesef ki aşk denen o beter olasıca duygu geliyor buluyor şifacımızı. 

Hayır tamam adama aşık bakışlar yakışıyor ama o bakışlar  bana olmadığı sürece neden sevineyim ki  (kıskançlığım geldi hoşgeldi) 

bknz: Şu sarılmaya bakınca  insanın midesine  öküzler nasılda hop diye oturuyor :(

Hele ki kızı gizliden gizliye kötu adamlardan koruma sahneleri var ki ! Ölelim biz ya valla, böylesini yaşayamadıktan sonra neden boşuna nefes alıp yaşıyoruz bu zalım hayatta >.<

hain Oppa >.<

Boşuna beklemeyin gençler ! Kıskançlığım malesef kız hakkında bilgi vermeye müsade etmiyor. Yeteri kadar kulaklarımdan dumanlar çıkıyor şimdi yad edip tekrar kıskançlık dumanını tüttürmeyeyim :(

Alın işte bu sahneleri görüpte kıskanmayan var mıdır ? 
Hele bir çatı katı sahnesi var ki. 

Yuh olsun dedim. Senaristin kesin, kesin bize bir garezi var. Yoksa hangi insanoğlu öyle bir sahne yazar ki. 

Kızın adamı görmemesi gerekir, ama adam da kızda yanyana gelmek için ölüp biter, adamımızda tek çare olarak kızın gözlerini kapatıp ona dokunmasına üstüne birde öpmesine izin verir.. (beter olasıca kız)

Şifacıya dokunan elin kırılsın hacı. yar etmeyiz biz öyle sevdiğimizi >.<
 

Ah hele bir randevu sahnesi var ki, bir kez daha dizi  senaristine, yönetmenine, ışıkcısına, makyajcısına, kostümcüsüne, çaycısına bilumum hepsine tek tek saydırmama sebeptir.

Yani insan konuşmadan, bakışmadan birbirlerini görmeden yeryüzünde ki en harika randevuyu nasıl yaşayabilir/yaşatabilir !! 

 (Bu randevuyu yazan senaristin kafasından getirin bana bende deneyecem)

İşte bende böyle kedinin ciğere - öküzün trene baktığı gibi boş boş bakıp durayım..
Yani bu adamı da doğuran ana, burda ki sözüm ona adamlarıda doğuran ana. Peki bizdekilerin nesini eksik verdikte ordakilerin aynılarını üretemiyoruz, ne yiyip içiyor bunlar !! 

bu ele değme anı -,- tövbe est. - neyse sustum.. sinirlenmeyeceğim ! sakinim ! 

 Adama bakın, bakında karizmanın cisme vurulmuş halini görün. Hii yanındakine bakmasanız da olur :P 
 İzleyenler bilir dizinin en heyecanlı sahnelerinden biridir bu kısım. Zira ben izlerken kısa bir süre nefes almayı unutmuş olabilirim.

Senaristin kalbimize kastı var demişmiydim ! Atlamış olamam dimi? çünkü kendisi yememiş içmemiş neredeyse her bölüme kiss eklemiş!

senarist kalbimize kast etmeye yemin etmişcesine kiss leri gözümüze sokuyor bende aynen size iletiyorum.
Kıskançlık krizinde vol.1
Kıskançlık krizinde vol.2


Kıskançlık krizinde vol.3
Kıskançlık krizinde vol.4
Hatun hakkında tek satır yazmamakta kararlıyım :P yani takmış cillop gibi adamı koluna ben daha ne yazayıp :p

Alan razı veren razı hiç yormayam kendimi

Efenim şifacıma bu harika terli ama bir o kadar da mis kokulu an ile veda ediyor diğer karakterime geçiyorum :)

Dizi karakterlerinin hepsini yazmayacağım ama sadece biri daha var ki. Şifacıda midemize öküzleri oturtan senaristin ona acımasını istiyorum. 

Hayatının sonuna kadar mutlu mesut yaşaması tek temennimdir. Hacı adamın neredeyse 20 senedir yüzü gülmemiş. O hak etmeyecekte kimler edecek.

O kadar iyi ki heykelini verseler gider Taksim meydanına dikerim. O kadar kanatsız melek, o kadar düşünceli ve o kadar kibar. Yani seni mutlu etmeyen senaristler utansın ne diyeyim. 

İşte karşınızda gelmiş geçmiş en iyi Anchorman Kim Moon-Ho 

Şıfacıya ve dizi deki iyi insanların hepisne elini uzatmaktan çekinmez, Pamık gibi kalbiyle onlara yardım eder. 18.Bölümün sonu o kadar pis bitti ki yatıp kalkıp senaristtin insafa gelmesi için dualar ediyorum.

Ne demişler dua tüm kötülüklerin anasıdır. Durmak yok dua etmeye devam. Fighting ! 


Ve son olarak dizinin gizli kahramanları 20 yıl öncesinin en sıkı dostları. İzlerken keşke hep mutlu olsanız diye sayıkladığı(m)ız kahramanlar.. 

Sizi seviyoruz gençler.. Ve sizi hiç unutmayacağız.. 

Şifacım'dan bana Yeobo'm (Canım) 
Efenim bir k-drama incelemesinin daha sonuna geldik. 
Umarım incelemizden memnun kalmışsınızdır. Şahsen ben son dönemde severek hatta ölerek izlediğim bu diziyi içimden geçen tüm iyi/kötü duygularımı sizinle paylaşmaktan sonsuz mutluluk duydum. 

Dizi künyesi
Adı: Healer 
Tür: Romantik, Komedi, Aksiyon
Yönetmen: Lee Jung-Sub
Senarist: Song Ji-Na
Yayıncı: KBS2
Bölüm Sayısı: 20
Yapım Yılı: 2014 - 2015
Yayın Tarihi: 8 Aralık 2014
Yayın Günleri ve Saati: Çarşamba & Perşembe - 21:55
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore
 
Ji Chang Wook - Seo Jung Hoo
Yoo Ji Tae - Kim Moon Ho
Park Min Young - Chae Young Shin
 
K-dramasız ve kitapsız bir tek günümüzün dahi geçmemsi dileğiyle.. 
Sevgilerle As! Kız..

Sende Fikrini Söyle

Ad

2017 referandum,1,32.Tüyap fuar,1,3310,1,360 Derece,1,3renk börek,1,5G,1,6,1,7 Plus,1,7.0,1,7.0 Nougat,3,7.1.2 Beta,1,8,1,abbi glines,1,abby abbernaty,1,Acapella,1,ACIKAYSIÇEK,1,Acoustic,5,Açık,1,Açlık ve susuzluğa formül,1,Africa,12,African,2,ahmet sancaktar,1,AKG,1,Akıllı Telefon,2,Alexsandr,1,Alien: Covenant,1,Almanya,2,Alt Rock,2,Amasya,4,Amerika,1,Amerikan Mutfağı,3,andoid,2,Android,17,Android 7,1,Android 7.0,1,Android 7.1.1,1,Android 8.0,1,Android Oyunları,2,Android Uygulamaları,23,Android/Tablet,7,angels,1,Ankara,4,Antalya,1,Anti-virüs & Trojen,1,Antik Yapılar,3,Aperatifler,6,apk,3,Apple,19,AppStore,1,Arabic,3,Araçlar / Sistem Araçları,13,aradığım sensin kitabı,1,araf,4,araf kitap çekilişi,1,araf kitap yorumu,2,Arif v 216,1,Arkadya yayınları,1,Artemis,1,artemis sevenler,2,artemis yayınları,1,arzuların esiri,1,ASELSAN,1,asher and remy,1,Asia,2,aspendos,1,aspendos yayınevi,1,aspendos yayınları,1,asude,3,asude röportaj,1,asunny,2,Asus,3,aşk romanı,1,aşka ikinci şans,1,aşka ikinci şans kitap yorumu,1,aşkın gölgesi,1,Aşure Tarifleri,1,Atıştırmalıklar,1,ayaklı bela,2,aylardan aşk,2,Azerbaycan,2,azeri mutfağı,5,Balıklar,1,Balkan,3,barlas ve yesra,1,Batarya,2,Bebekler için mamalar,5,Bedava İnternet,8,BeepBoopHQ,1,Beğenmeme,1,Belçika,5,benimle kal,1,Beslenme yazıları,5,Beta 3,1,Beyrut,26,Bilgisayar,5,Bilgisayar Oyunları,5,Bilim kurgu,1,bimde satilan yagli gevrek tarifi,1,Bisküvi pastası,1,BlackBerry,1,Blade Runner 2049,1,Blog,2,blog tour,2,blog tur,3,blog tur nedir,2,blogger,2,Blogger Eklentileri,2,Blogger Menü Kodları,1,Blues,3,Bodrum,3,book review,2,boonsboro,1,Bop,1,Bosna-Hersek,1,Bozcaada,10,Börek tarifi,4,Börekler,8,brenda joyce kitapları,1,Bron Atlı,1,bu arada kitap konusu,1,bu arada..,1,bugday nohut corbasi,1,Bulgurlu semizotu yemeği,1,Burçlar,1,Bursa,9,Buz Öpücük,1,bütün börek,1,Call Of Duty,1,Caribic,1,Casper,3,cehennem kitabı,1,cehennem kitabı yorum,2,cehennem kitap çekilişi,1,Celtic,2,Chatbot,1,Chia tohumlu cacık,1,christian grey'i kim oynayacak,1,Chrome,1,Chucky,1,Classical,6,Claude Monet,5,coleen hoover,3,connon mackinnon,1,Contre-Jour,1,cora cornick kitapları,1,Corn flakes tatlısı,1,corrine jackson review,1,Country,3,crack,12,Cubuk kurabiye,1,Cult of Chucky,1,Czech,1,Çanakkale,5,çay saati,21,Çekiliş,1,Çerkezce,1,çevirmen röportajı,1,çevirmenden notlar,1,Çıktı,1,çik-lit,1,ÇİKOLATA,1,Çin-Mutfagi,9,çokokrem,1,Çorbalar,26,Çorum,3,Dance,1,değişik tarifler,3,dengesiz bir aşkın anatomisi,1,Despicable Me 3,1,dex,1,dex plus,1,Dex Yayınları,2,dex yeni kitabı,1,dexplus,1,dexplus kitapları,1,dexplusın ilk kitabı,1,Dıxıe Cash,1,Diğer yazılar,3,Dimitri,1,Discography,11,Diyet,1,diyet kurabiye,1,Diyet tarifler,2,Diyet Yemek Tarifleri,6,Diyet Yemekleri,5,dizi,2,dizisi,1,Doğan yayınları,1,Dolmalar,1,Dolmalar-sarmalar,3,domuzeti,1,Donanım,1,Dosya Upload,3,Dosya ve Disk Yöneticileri,5,Downtempo,1,drama,1,dublin caddesi,1,dublin caddesi kitap tanıtım,1,dublin caddesi kitap yorum,1,Durum,1,duygu özlem yücel,2,Dünyayı Kurtaran Adam,1,düşmüş melekler,1,DVD/CD/Disk,1,Eastern Europe,1,eden,1,Edge,1,Edouard Manet,6,Edvard Munch,1,Edward Hopper,3,Efsane,1,Eğlenceli kitap,1,Ekmek tarifleri,1,Ekonomi,2,Ekran,1,Ekran Kayıt Araçları,2,Electronic,4,Electronica,1,elizaeth hoyt,1,elli ton filminin oyuncuları,1,elliton filminin castı,1,elliton serisi oyuncuları kimler olacak,1,elmali kolay kek,1,elmali pamuk kek,1,Elmas kurabiye,1,Emoji,1,en iyi blog,1,en iyi kitap,1,En Karanlık Gece,1,en mükemmel yorum,1,Enerji,1,Ephesus yayınlaı,1,ephesus yayınları,2,epsilon yayınları,4,erotik kitap,1,erotik paranormal,1,et yemekleri,5,Ethnic,22,Ethnic Fusion,4,Ethnic Jazz,5,Etkinlik,8,Etli Yemekler,51,Experimental,1,F600,1,Facebook,17,Facebook Spaces,1,Fado,5,fallen angels books,1,fallen too far,2,fallen too far kitap yorumu,1,falling kingdom,1,fantastik kitap,1,Farsça,8,fatma erdek,1,Faydalı Besinler,3,Female Vocal,4,Female Voices,14,Film,2,Film İndir,2,Fiyat,4,Fiyatlar Zamlandı,1,Flamenco,6,Flash Player,1,Foça,3,Folk,32,Format Dönüştürücüler,1,fosforlu cevriye,3,fosforlu cevriye kitabı,1,fosforlu cevriyem,1,Fotoğraf,1,Fotoğraflar,2,Fragman,13,France,7,Francisco Goya,2,Fransa,3,fransız mutfağı,20,fransız yemekleri,1,French,2,Funk,1,Fusion,1,G4,1,G6,6,Galaxy,2,Galaxy A Serisi,1,Galaxy A7,1,Galaxy C7 Pro,1,Galaxy Note 5,1,Galaxy Note 7,1,Galaxy S5,1,Galaxy S6,1,Galaxy S7,2,Galaxy S8,18,Galaxy S8 Plus,4,Galaxy S8+,2,Galaxy Tab 3,1,Garanti,1,gece önceden yapilip dolaba atilan pogaca,3,gecemi aydınlat,1,gecemi aydınlat kitap yorumu,1,gelin,1,gelin kitap yorumu,1,Geliyor,1,GENA SHOWALTER,1,General Mobile,2,General Mobile GM 6,1,Genova,1,Georges Seurat,4,Gezi Rehberi,7,Gipsy,2,GM6,1,go!kitap,1,gongyoo,1,Google,3,Google Earth,1,Görüntü,1,gözlerinin esareti,1,greenpeace,1,Guıllaume MUSSO,1,Guıllaume MUSSO kitapları,1,Guıllaume MUSSO tavsiye,1,Gupshup,1,Gustav Klimt,2,gül ve avcı,3,gülşah elikbank,1,Güncelleme,4,Gündem,13,günümüz aşk romanı,1,günümüz Nora,1,Gürcistan,4,Güvenlik,9,güzellik salonu,1,Gypsy,1,haber,29,Haberler,5,Hacker Dersleri,2,Hafif Yemekler,2,Hamur İşleri,25,HAMUR İŞLERİ,25,Harlequin,1,HARLEQUİN EYLÜL AYI KİTAPLARI,1,Haşhaşlı ıslak kurabiye,1,hata,2,hathaways series,1,havuçlu börek,1,havuçlu kek,1,Hayata Uyanmak Kitap,1,Hayata Uyanmak yorum,1,hazir baklava yufkasindan kivratma,1,hd,1,healerdizisi,1,Heelreo,1,Helaer,1,her son bir başlangıçtır,2,Hızlı ve Öfkeli 8,1,hile,19,HİSTORİCAL HUNTERS,3,historical romance,7,Hobbit,1,hobbit 2012,1,hobbit 2013,1,hobbit movie,1,hobbit offical trailer,1,Hobbit trailer,1,Hollanda,6,hopeless,3,HTC,1,HTC 11,1,HTML/HTML5,1,Huawei,12,Huawei P10 ve P10 Plus,1,ı love bad boys,6,I Love Book Boyfriends,2,Iain,1,Indian,3,Instagram,1,Instrumental,21,IPhone / IPad,1,Iranian,18,Islak kek,2,Ispanakli borani tarifi,1,Isparta,2,Israel,4,i love bad boys,2,İCloud,1,İçeçekler,2,İkinci Şanslar Durağı,1,İletişim,2,ilk defa kitap yorumu,1,İlmen gölü,1,incelemesi,1,indie folk,1,ingiliz mutfağı,4,İnsan,1,internet,44,İnternet,13,İnternet Güvenliği,4,İOS,3,iOS 10.3,1,İOS Uygulamaları,8,iPhone,13,İPhone,1,iPhone 6 plus,1,iPhone 8,4,iptal,1,İran,5,iskoçya,1,İşletim Sistemleri,6,İtalya,27,italyan mutfağı,17,ithaki yayınşarı,1,jamie mcguire,6,jamie mcguire kitapları,4,Jan van Eyck,1,Jane Feather,1,Japan,1,japon mutfağı,6,jared and nina,3,jasinda wilder,1,jazz,9,Jean-Leon Gerome,1,Jennifer McMAHON,1,Jennifer McMAHON yorum,1,jennifer royce,1,JiChangWook,1,John William Waterhouse,1,Jojo moyes kitapları,1,Jojo Moyes yorum,1,judith mcnaught,2,Julie Garwood,3,Julie Garwood kitapları,3,K6 Note,1,kabaklı börek,1,kabartma tozlu pogaca,1,Kablosuz,1,kadere inanır mısın kitap yorumu,1,kadere inanırmısın,1,Kağıt Kız,1,Kağıt Kız yorum,1,Kağıt kız yorumu,1,Kahvaltilik degisik tarifler,1,kakaolu catlak kurabiye,1,kakaolu kek,1,Kapak Tanıtım,2,karakolda ayna var,1,karamelli misir gevregi,1,karanlığın efendileri,1,Karayip Korsanları 5,1,Katlanan,1,Kayıp Kızlar Adası yorum,1,kdrama,1,Kebaplar,2,Kek tarifi,7,Kek Tarifleri,6,Kekler -pastalar,26,KENDİNE YALAN SÖYLEME,1,Kıbrıs,8,kırçiçeği tepesi,1,kıvratma tarifi,1,kızlıdereli,1,kimberley freeman,1,kitap,11,kitap çekilişi,7,kitap inceleme,1,kitap rüyas,1,Kitap rüyası,1,kitap seri sıralaması,1,Kitap Serisi İncelemeleri,1,Kitap Tanıtım,10,kitap tanıtımı,2,Kitap tavsiye,1,Kitap yorum,7,Kitap Yorumu,17,kokoş kurabiye,1,kolay pogaca,3,kolay tarifler,5,kolay un kurabiyesi,1,Konsept,1,Konuşan Kitaplar ile Blog Turu,22,Kora,1,kore,2,korecast,1,Koridor yayınları,3,Köfteler,12,Kömey,1,kraliçe,1,Krem santili kurabiye,1,Krep,1,Krep hamuru tarifi,1,krep nasıl yapılır,1,Krep Tarifi,1,krep tarifi kolay,1,krep yapılışı,1,krep yapımı,1,Krıstan Hıggıns,1,Kulaklık,1,Kurabiye tarifi,1,Kurabiye Tarifleri,3,Kurdish,1,kurtadam romanı,1,kuru börülce,1,Kuru börülce Salatası,1,küçük kız,4,küçük kızın büyük haremi,1,küçük kızın büyük kütüphanesi,3,Kürtçe,5,Ladino,2,Latin,2,Lenovo,3,Lezzet durakları,11,LG,9,LG G6,2,Lınwood Barclay,1,LİMON SUYU VE SARIMSAK MUCİZESİ,1,lisa kelypas,1,Lite,1,Live,1,Logo,1,lor peyniri salatasi,1,losing it kitap yorumu,1,Lounge,1,Lübnan,27,mabet kitabı ön okuma,1,mabet kitap çekilişi,1,Mac,1,MacKinnon,1,Madem Gidiyorsun Çöpü de Götür,1,Makarnalar,14,makarnalar-pilavlar,9,makarnali Börek,1,Mali,1,Mark Zuckerberg,1,Martı yayınları,1,Mary E. Pearson Yorum,1,Mas fasulyesi tarifi,1,maş fasülyesi nasıl Yapılır,1,Matrix,1,Mauritania,1,Mavi Yolculuk,1,mayonezli pogaca,1,Meditative,1,meksika mutfağı,7,melekler zamanı,1,meral kır,3,Messenger,1,Meteoroloji,2,Mexico,1,Michelangelo Merisi da Caravaggio,1,Middle Eastern,5,milföy tatlısı,1,Mitral Kapak,1,Mobil,31,Mobil Uygulamalar,1,Monako,2,Monte Carlo,2,Montgomery kardeşler,1,Mor,1,morgan,1,morgan rhodes,1,Moto M,1,Moto Z,1,Motorcu Çocuk,1,Motorola,1,Mozaik pasta,1,Mp3 Düzenleme,1,Muhasebe,1,Mumya,1,Mutfaktaki püf noktalar,2,müptela yayınları,1,Müzeler,23,Müzik,2,my book boyfriend,2,My Dream Cast,8,Nasıl Yapılır,30,nemesis kitap,1,Nemesis yayınları,2,Neş'e Erdok,1,never too far,1,never too far kitap yorumu,1,new adult kitaplar,1,new adult nedir,1,New Age,6,New Age Piano,1,Nisastali pogaca,1,nişastalı üzümlü kek,1,No Time for Goodbye,1,Nokia,3,Nora roberts,1,Norway,2,Note 8,1,Notlar,19,Nougat,3,Nova Lite,1,Nükleer,1,ODTÜ,1,once and always,1,oppa,2,Oreo,2,Original Score,1,ortaçağ,2,Oteller,17,Otlu pogaca,1,Otomobil,1,Ottoman,1,oyun,29,Oyun Haberleri,2,Oyun Videoları,2,Ömrünü Gösteren,1,ön okuma,2,ön okuma partisi,3,Ön Sipariş,1,Önemli Bilgiler,2,Özellik,1,Özellikleri,1,P10,4,P10 Lite,1,P10 Plus,1,P8,2,P8 Lite,1,P9 Lite,1,Pagan Folk,2,Pamela Clare,1,Pamukkale,1,Paralı Dönem,1,parçalama yazısı,1,Pardus,1,pasta tarifi,3,Pastane pogacasi tarifi,1,Pastane tarifleri,3,patatesli börek,1,patch,4,Patladı,1,Paullına Simons,1,Pegasus tavsiye kitap,1,pegasus yayınları,2,pena yayınları,3,Persian,11,peter ward,1,Piano,1,pideler,1,Pieter Bruegel,4,Piksell,1,Pil,1,Pilavlar,6,Pinterest Snapchat,1,pirasali börek,1,Piyano kek tarifi,1,Piyasa,1,Play List,1,Pogaca tarifi,1,Polatlı,2,Polisiye,1,polisiye aşk romanı,1,Polisiye Gerilim Romanı,1,Polski,3,ponçik,1,ponçik tarifi,1,pop,3,Portakalli islak kek,1,portakalli yumusacik kek,1,Portugal,1,Power Ranger,1,Power Rangers,1,pratik bilgiler,5,pratik kıvratma,1,pratik lezzetler,2,pratik tarifler,4,Pratik Yemekler,2,Programlar,8,providence,4,providence my dream cast,1,providence serisi,1,Qawwali,1,red hill,1,referandum,1,Regencies Serisi,1,Reklam,1,Rekor,1,Rembrandt,4,requiem,1,requiem book review,1,Resident Evil: Son Bölüm,1,resimli un kurabiyesi,1,Ressamların Hayatlarına Dair,9,Restore,1,Revani Tarifi,1,Rıchelle Mead,1,Rock,4,rodeo yarışları,1,Roma,7,Romance,1,romantik kitaplar,1,Rosa,1,rosemary beach series,1,Rönesans ve Maniyerizm,8,rus mutfağı,8,rush finley,1,Rusya,1,S8 Edge,1,S8 Plus,1,Sabit Disk,1,saglikli tarifler,1,Sağlık,2,Salata tarifi,3,Salatalar,23,Salsa,1,Salt Lick,1,Salyangoz yayınları,1,samantha young,1,Samsung,37,sancaktar,1,sancaktarlar serisi,1,Santranç,1,saraf fine kitabı,1,sarah maclean,1,Satış,3,Satışa Çıktı,1,Savaş 1941,1,savaşçı,1,Seagate,1,Sebze yemekleri,6,sebzeli mezgit,1,Sebzeli Yemekler,20,Sefarad,3,sekersiz kurabiye,1,Selçuk,1,sena,1,Seninle Kitap Yorumu,1,Seo,1,seri,1,Seri üretim,1,serpil kır,1,Servis yok,1,Ses ve Video,7,sessiz intikam kitap çekilişi,1,sessiz intikam ön okuma,1,sevecek biri kitap tanıtım ve ön okuma,1,Sevgilimden Son Mektu Kitap,1,Sevgilimden son mektup alıntılar,1,Seyahat İpuçları,1,sınırları zorlamak çevirmeni,1,sınırları zorlamak kitap çekiliş,2,sınırları zorlamak kitap yorum,2,Simit tadinda minik kurabiyeler,1,Sinema,17,sodalı revani,1,Soguk corba,1,sonsuz dokunuş kitap yorumu,1,sonsuza kadar,1,Sony,5,Sony Xperia,1,Soslar,10,sosu yumurtasız ıslak kek,2,Sosyal Medya,18,Soul,1,Soundtrack,3,Söylemeyeceğine söz ver kitap tanıtım,1,Spain,5,Spor,2,Spotify,1,St. Vladimir,1,stephanie laurens,1,suat derviş,1,suat derviş kimdir,1,Super Mario Rün,1,Super Six Sunday,1,suriye,1,Sütlü Tatlılar,9,Sweeden,2,şarj,1,şehriye salatası,1,şekerli milföy çubukları,1,şerbetli tatlılar,1,şifacı,1,Şifre,1,Tablet,1,tanem,1,Tango,1,Tanıtım,6,Tanıtım Tarihi,1,Tanıtım Videoları,1,tantuni,1,Tantuni tarifi,1,Tarayıcı Eklentileri,7,Tarih,1,tarihi aşk romanı,4,tarihi aşk romanları,5,Tarsila do Amaral,1,Tasarım,1,Tasarruf,1,Tatilname hakkında,4,Tatlı Bela,2,tatlı bela ikinci kitap,1,tatlı kurabiye,1,tatlı tarifi,3,Tatlı Tarifleri,4,Tatlılar,11,Tatli Tarifleri,25,Tatlilar,40,Tatyana,1,tavada balik pisirme,1,Tavada mezgit,1,tavsiye kitap,1,tavuk göğsü,1,tavuk tantuni nasıl yapılır,1,Tavuk tantuni tarifi,1,Tavuk yemekleri,3,tavuklu börek,1,tavuklu kuskus salatasi,1,Teknoloji,9,Teksas,1,Telefon,6,tepsi böregi,1,The Mummy,1,The Return of Xander Cage,1,The Rules of Scoundrels,1,time travel kitaplar,2,too far series,1,too far serisi,1,touched,1,Tramvay,1,Transformers: The Last Knight,1,travis maddox,1,Tuğçe nida sevin,2,Tunusia,1,tur tanıtım,1,Turkey,4,turkish blog tour,2,Tuva,1,türk edebiyatı,1,türkan şoray,1,türkçe,4,Türkiye,2,türkiyenin en büyük blog tur ekibi,1,Twitter,2,Twitter Lite,1,umutsuz,2,umutsuz kitabı,2,umutsuz kitapı,1,un kurabiye resimli,1,un kurabiyesi nasıl yapılır,1,un kurabiyesi tarifi,1,update,3,Uygulama,1,Ücretsiz,1,Üç kişilik,1,Üzümlü kek tarifi,1,V10,1,Vampir akademisi,1,vampir romanı,1,Various,2,Vatikan,2,vazgeçemem senden,1,Veda’ ya Zaman Yok,1,Venedik,1,Via A1 Plus,1,Via P1,1,Video,1,Video Düzenleme,3,Video İndir,4,Vincent van Gogh,2,Virüs,2,Vocal,1,walking disaster,1,wallpapers,1,WhatsApp,7,Wikipedia,1,William-Adolphe Bouguereau,4,Windows Phone Uygulamaları,3,wonbin,1,World,37,World Beat,1,World Influenced,1,World music,3,X Power 2,1,xiaomi,1,Xperia L1,1,Xperia X,1,Xperia XZ,1,Yabancı Yayınları,4,yağız,1,yalancı su böregi,1,Yalanci tavuk göğsü,1,Yan sanayi,1,Yandı,2,Yardımcı Araçlar,11,Yatırım,1,Yayınladı,1,yaz corbasi,1,yazar röportajı,1,Yazar Tanıtım,1,yazılım,13,yemek,1,Yemek haberleri,1,yemek tarifi,16,yemek tarifleri,276,Yeni,1,Yenilik,1,Yerli,1,Yerli İşletim Sistemi,1,Yerli Motor,1,yıkılan krallıklar,1,Yılbaşı Çekilişi,1,Yoğurtlu Tavuk Salatası,1,yolu aska dusenlerin kitabı,1,yolum aşka düştü,1,yorumu,1,YouTube,5,Yöresel (Adıyaman) yemekleri,1,Yöresel (Afyon) yemekleri,1,Yöresel (Ağrı) yemekleri,2,Yöresel (Bitlis) yemekleri,1,Yöresel (G.antep) yemekleri,3,Yöresel (Hatay) yemekleri,1,Yöresel (İzmir) yemekleri,2,Yöresel (K.maraş) yemekleri,1,Yöresel (Kars) yemekleri,1,Yöresel (Kayseri) yemekleri,1,Yöresel (Kilis) yemekleri,2,Yöresel (Malatya) yemekleri,1,Yöresel (Muş) yemekleri,1,Yöresel (Niğde) yemekleri,1,Yöresel (Rize) Yemekleri,1,Yöresel (Siirt) Yemekleri,1,yöresel (Sinop) yemekleri,1,Yöresel (Ş.Urfa) yemekleri,2,Yulafli Kurabiye,1,Yumurta yemekleri,1,yumusacik puf pogaca,1,yumuşak kek tarifi,2,Yunan adaları,3,yürüyen bela,1,zaman çekilişi kitap çekilişi,1,zaman temsilcisi kitap tanıtım,1,zaman temsilcisi kitap yorum,2,zaman yolculuğu kitapları,1,Zararlı,1,Zenfone 3,1,Zenfone 3 Max,1,ZenWatch,1,
ltr
item
bidunyablog.com | Keyfinizin Sosyal Kahyası: K-Drama İncelemesi : HEALER (As! Kız)
K-Drama İncelemesi : HEALER (As! Kız)
http://3.bp.blogspot.com/-J-pp1IRSFXU/VNMlRtKX06I/AAAAAAAAY2k/5Kuk5zr2Pbw/s1600/dfdf.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-J-pp1IRSFXU/VNMlRtKX06I/AAAAAAAAY2k/5Kuk5zr2Pbw/s72-c/dfdf.jpg
bidunyablog.com | Keyfinizin Sosyal Kahyası
https://www.bidunyablog.com/2015/02/k-drama-incelemesi-healer-as-kz.html
https://www.bidunyablog.com/
https://www.bidunyablog.com/
https://www.bidunyablog.com/2015/02/k-drama-incelemesi-healer-as-kz.html
true
959739595899701259
UTF-8
Tüm Yazılar Yüklendi Herhangi bir mesaj bulunamadı Hepsini Oku Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Tarafından Ana Sayfa Sayfalar Yazılar Hepsini Oku Sizin İçin Önerilenler Kategori Arşiv Arama Tüm Yazılar Üzgünüm aradığınız içeriğe ulaşamadık. Ana Sayfaya Dön Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mrt Nsn May Haz Tem Agu Eyl Ekm Kas Arl just now 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 hour ago $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy